Thursday, January 19, 2017

PENAWAR LELAH BATUK

Hari ni Hari Jumaat..
Awal awal pagi lagi dah hujan lebat..Cuaca sejuk sangat

Musim musim macamni memang ramai yang batuk selsema

Hingus mengalir.batuk berkahak.demam panas

Kalau yang dewasa pun rasa tak larat Dan tak selesa apa lagilah budak kecik Dan warga emas

Jadi masa-masa ni memang elok sangatlah simpan 1 minyak asmak dekat rumah untuk bekalan kecemasan

Mudah je nak guna


Sapu sapu sapu

Kecik.dewasa.warga tua.

Sapu sapu sapu

Berminat nak Cuba?

Boleh msg wassup atau tele

Hanin 019 754 1214
Hanin 019 754 1214
Hanin 019 754 1214


Thursday, December 22, 2016

Bagaimana untuk Bezakan Asma atau Lelah

Bagaimana Doktor Boleh Tahu Anak Ada Asma?


Simptom-simptom asma lebih kurang sama macam lelah dan pneumonia. Sebagai orang awam, agak susah untuk kita kenalpasti yang mana satu terkena pada anak kita. Macam mana nak tentukan sama ada anak kita betul-
betul ada penyakit asma? Apa cara yang doktor gunakan untuk menentukan?
.
Ada beberapa cara yang doktor gunakan untuk mengesan asma. Ada yang murah, ada yang mahal. Ada yang cepat, ada juga yang lambat. Artikel ini membincangkan 2 cara yang paling popular, dan sebagai ibubapa kita kena pandai pilih mana satu yang paling sesuai dengan anak kita. Jom baca.
.
#1 Ujian Darah
.
Ujian ini adalah yang paling sesuai untuk mereka yang terlalu sensitif kepada allergen, ataupun benda yang boleh menyebabkan serangan asma. Namun begitu, keputusan ujian ini agak lama untuk dikeluarkan dan kosnya mahal. Tapi jangan risau, biasanya keputusan ujian ini sangat tepat.
.
# Ujian Kulit
.
Ujian kulit adalah yang paling popular berbanding ujian darah. Mungkin kerana kosnya yang lebih murah dan masa yang diambil lebih cepat, iaitu hanya dalam 2 jam sahaja. Siapa yang taknak cepat kan? Dahlah murah.
.
Yang tak berapa menyeronokkan, ujian ini tak berapa sesuai untuk mereka yang terlalu sensitif kepada allergen kerana semasa ujian dijalankan, kulit akan didedahkan dengan bahan yang menyebabkan elergi seperti makanan dan latex. 
.
Kesimpulannya, berbincanglah dengan doktor anda sebelum mengambil apa-apa ujian untuk anak anda ya?
.
.
#infobyMHAMSB #MinyakHerbaAsmak


Sekiranya disahkan anak anda mempunyai asma, bagaimana pula untuk merawat atau membantu mereka supaya dapat menjalani kehidupan dengan lebih selesa?


Untuk memberi alternatif yang selamat, syarikat MInyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd memperkenalkan produk #minyakherbasmak untuk semua golongan ; warga emas, dewasa , kanak-kanak, mahupun bayi



Sapu-sapu je..tak sakit pun.. tapi mujarab tau!

cuba tengok testimoni di bawah ni..raaaaamai dah cuba tau dan berjaya!







hubungi saya stokis sah yang berdaftar 

HANIN - 019 754 1214
HANIN - 019 754 1214
HANIN - 019 754 1214

HANIN- +60197541214